fredag=godis

Jippie andra veckan som jag bara ätit godis på helgen (egentligen 1½vecka man är väl inte dum och lovar en sån grej på en måndag självklart börjar man med de på en fredag! ;) ) Denna vecka måste jag berömma mig själv som inte ätit, Trots godispåsen som ligger i skafferiet, nå godis på hela veckan haha :) Jag är världens världens godisråtta, men nu börjar jag ogilla vågens siffror så nu lär jag göra något åt de. Alltså inge godis i veckorna bara helger, och när jag får pengar så ska jag köpa gymkort :) Så får vi se vad du tycker om de vågjäkel ;)
Vill egentligen inte gå ner så mycke i vikt, vill mer lyfta fläsket ;) iallafall få tillbaka mina muskler som jag en gång haft. Så längtar faktiskt tills jag får börja träna, ska bli skönt att göra något själv också bara jag!

Idag så har jag varit på stan med Annika, vi fikade och gick runt och tittade på kläder. Hittade en snygg tröja på HM för bara 99:- och eftersom jag faktiskt hade de dubbla på kontot så tänkte jag köpa den! Men min ängel Annikus köpte den åt mig hihi. Hon tyckte de va bäst att slösa lite pengar medans hon hade några :D Jätte glad blev jag *tackar och bockar* så kan nu bära denna tröja utan dåligt samvete :)

Nu hör jag hissen komma.. Gissa vad de innebär... Jo en Mattias med en maxpåse i handen!! :) Kommer vara en hård kamp mellan mig och vågen sen..............

Kommentarer
Postat av: enne

när jag kommer hem, så kommer de va ca ett halvår sen jag åt max... fy fan va jag ska äta max på väg från arlanda. hahaha :)

2009-11-14 @ 14:21:42
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn

Nej, du minns inte fel ;) Va inte allt för länge sen hon blev mörk

2009-11-14 @ 18:13:15
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn

hej min lilla vän!

Vi saknar er!! Längtar till vi kommer hem:)

Kramis

2009-11-16 @ 08:49:11
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Wingar

Du är ju riktigt duktig ju! Gullungen min..=)

2009-11-17 @ 12:47:26
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0