Självklart!

Varje morgon nu så har Tilde vaknat runt åtta och legat och pruppat och stånkat. En annan har varit jätte trött och har inte velat kliva upp då. Men idag när jag vaknar av mig själv vid den tiden, eftersom jag vant mig vid det nu, gissa vem som fortfarande ligger och sussar brevid sin pappa? *morr* hade ju jag också kunnat sovit ju, men var liksom inställd på att hon skulle vakna så blev liksom pigg. Men men får lite tid för mig själv nu då.

Idag händer det mycke, eller så blir det inte av med nånting brukar bli så :P Har iaf tänkt göra något av följande
* Åka till mamma för min lillebror fyller idag! 17 år! Grattis!
* Fika med Elin
* Åka till MDS är ljudtävling mm där
* Hälsa på min farbror eller att han kommer till oss
* Städa
* Kolla på Robinson och Eurovision

Hmm jag lovar klockan fyra idag sitter jag väl fortfarande hemma och har inte gjort något av de där.....
Skulle vilja åka till MDS kolla på snygga bilar och träffa folk.. hmm kanske kan locka med mig mormor så hon kan passa tilde, gå på plantagen och dregla eller nått haha vad sägs mormor??? :D

Nu ska jag kolla vidare innan mina älsklingar vaknar till liv, då ska vi bada förresten alla tre i badkaret, undrar om de får plats med nå vatten då??? hihi

Kommentarer
Postat av: Inger

hahahaha...jag skrattar ihjäl mig...Vaddå dregla på plantagen..Jag? Kan jag väl aldrig tro att jag är så manisk på det stället va?

2009-05-16 @ 09:22:55
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0