Mamma träff ;)

Jag och Tilde har varit hos Tessan idag och fikat. Jessica och Liam var också där, va längesen vi träffade dom. Liam hade blivit så stor! Skönt att få prata av sig lite med andra mammor :P Vi pratar nog inge annat än bebisar haha.. Men vi är ju alla i samma situationer nästan så blir lätt så. När vi kom hem så kom vi till ett riktigt välstädat hem! Mattias hade verkligen städat ÖVERALLT fast han påstår att han inte gjort de.. Men om man t o m torkat av ovanpå skåpluckorna och torkat golven så tycker ja man varit överallt :P Tack så mycke älskling!

Han sitter just nu brevid mig med en sovande Tilde i knät. Är inte ofta hon somnar hos honom men vill man så går de! Ska försöka vänja henne me att somna hos pappa också, inte bra att hon är så mammig hela tiden, kan bli jobbigt när hon blir lite äldre...

Nu ska jag slappa lite innan Tilde vaknar igen ;) ikväll blir det teve och subway *mums*

Kommentarer
Postat av: Inger

Hmm..subwaygalningar...=)

2009-05-29 @ 04:20:12
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Elin

hihi...så du fick din subway iaf ;)

2009-05-29 @ 12:52:21
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Vissa äter en subway och vissa två, vissa äter en kaka vissa äter visst två :) Detta är taget från en källa som bara åt en subway :)

2009-05-29 @ 13:55:37
Postat av: Hemlig 2

Hmm jag tror att källan som bara åt EN fatiskt åt en HALV och en viss åt alltså bara EN macka.. sen tror ja faktiskt att de va en liten till me som åt den andra kakan......

2009-05-30 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0