Hos Mormor varje dag

Va ju rätt låt som vann igår! bra man tippade, båda mina favoriter kom 1:a och 2:a tyckte Arash också va bra och trodde att han me skulle komma bra till. Men Mattias tycker inte att de räknas för jag sa inte att han skulle komma bra till utan att han va bra (men jag menade att han skulle komma bra till) Men men :P


Idag har vi varit ute och flängt lite. Tog en promenad på morgonen i kanske 40 min sen åkte vi ut till engesberg till mattias mamma som har husvagnen där, men hon var inte där utan jobbade så vi åkte ganska snabbt igen. Mattias åkte hem och fixade med balkongen och vi åkte  vidare till boulognern och träffade min moster lite snabbt sen åkte vi till mormor sitter vid hennes dator nu.. Ska väl bege oss hemåt snart, äta lite mat. Inge bra på teve är det ikväll heller.. kanske blir lite tv-spel istället :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har jag installerat Mozilla istället och då är din blogg sig lik...=)

2009-05-17 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0