En riktig bildag!

Igår började vi med att åka till hedemora för att kolla på lite drifting. Underbart ljud och lukt när bilarna spinner på asfalten :) va jätte fint väder hela dagen så nu är man knallröd på ryggen ;)
                                         
   

 

Elin var med oss hela dagen. På vägen hem från hedemora så stannde vi vid ett bad och skulle doppa fötterna. Elin klädde av sig till underkläder och gick ut i vattnet då ropar Mattias till några ungar som också är i vattnet att man får stänka ner henne.. Haha sagt och gjort så började dom göra de så tillslut kunde hon lika gärna doppa sig. Vi skulle fan filmat de, ljuden och minerna hon gjorde va sååå roliga.. hon såg ut som en skrämd hundvalp och lät som... ja jag vet inte vad ;) haha mitt upp i alltihopa så börjar Tilde som sitter i sin bilstol att bajsa (hon hade bara klänning och blöja på sig) så jag går fram till henne och då ser ja hur de rinner ut bajs ur blöjan och ju mer hon trycker ju mer kommer de ju utanför haha vilken panik jag fick. Skitunge! Hon såg så lycklig ut så :P
Vi åkte hem och vilade en timme sen bar de iväg till sandviken på crusing. Träffade på min moster som har flera amerikanare och hon frågade om vi ville åka med henne. Så jag Tilde och Elin satte oss i hennes bil och tog ett varv. Tilde va inte så förtjust i de, tog så lång tid och gick så sakta. Men vi fick åka lite iaf. Mattias stack iväg och jobbade som på vakt på Lobby och jag och Elin stannde kvar ett tag till sen for vi hemmåt, Släppte av Elin på nån fest sen åkte jag och Tilde hem och sov. Klockan var väl runt 12 när vi var hemma. Hon sov jätte bra inatt sån tur va så man är utvilad idag.

I den här bilen satt vi. Tildes första åktur i en amerikanare ;)



När man vaknade imorse och kollade mobilen så hade mamma skickat sms imorse. Hon har ju varit dålig i magen, har haft jätte mycke problem med den inflammationer mm. Och imorse hade hon blivit så dålig att hon ringt efter ambulansen. Så nu är hon inlagd på sjukhuset stackarn... har t o m inflammation i urinblåsan. Så ska iväg och hälsa på henne senare och ta med lite kläder och så till hon. Envisa mamma som inte kan ringa. Ville inte störa. suck suck :P

Nu ska jag mysa lite med Tilde....

Kommentarer
Postat av: Inger

=)

2009-06-13 @ 18:45:48
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0