Bloggtorka

har varit det ett tag nu. Har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn :)
Har varit en lugn helg iallafall, var förbi mamma/mormor en sväng på lördagen annars har vi bara varit hemma.

Igår var vi till BVC, Tilde väger nu 5464g och är 60,5cm lång. Stora damen! Efter det så gick vi ner på stan och mötte Tessan och Evamy och tog en snabbfika, sen gick vi hem och åkte iväg med Zeke och tog en "sista" lång promenad med honom. Han älskar att springa lös på det där stället hel tokig blir han, mammas lilla älskling. Idag ska vi åka till Hanna så kommer Sara som hon heter dit med sina hundar så ska dom få träffas lite där innan hon tar med honom hem på prov. Hoppas allt går bra. Ska även knäppa lite kort hos Hanna om vi hinner, både på Zeke och Tilde, hon är jätte duktig på att hitta bra vinklar osv, bra kamera har hon med.


Nu ska jag gå och ta fram kläder till min sötnos, sen ut med Zeke inge vidare roligt väder att bege sig ut i med barnvagn och allt.. bläää :S

Jag å Tilde


Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-10 @ 09:57:50
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj vad hon växer den lilla tufflan..=)

Tråkigt med Zeke men kanske lika bra.Hoppas det går bra för honom att vara där.

Varför ska du ändra bloggen?

2009-03-11 @ 05:45:33
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0