Sega dagar

Idag har de inte varit särskilt mycke fart på nån av oss. Har legat och kollat på film hela dagen. Tilde har mest sovit från och till hela tiden. Hon har sina dagar ibland när hon bara sover :) Jag känner mig lite krasslig så orkar inte så mycke. Vi tog ett bad iaf hon och jag medans pappa var och köpte mat :D sen blev hon så trött, hon har väl sovit i nästan 2 timmar nu lill skruttan!

Ska hälsa på mamma min idag tror jag, hon har ju så tråkigt på sjukhuset. Tänkte komma så hon får komma ut lite, hon tar sig ingenstans utan en rullstol, och den orkar hon inte köra själv. Fast de har iaf blivit lite bättre, sänkan är strax under 500 nu så de går åt rätt håll.

Nu lär jag hänga lite tvätt och klä på mig nå annat än myskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0