Fikat!

Förutom att tjafsa på bloggen så har jag faktiskt varit och fikat idag. Träffade Evamy och Fredrik me lilla Alva på stan idag, tog en kladdkaka och satt och tjattrade lite om mat (ovanligt?? fast va faktiskt te dom små :P)  Tänk att dom har blivit så stora att dom kan börja äta mat nu =)

Va även till mamma idag på sjukhuset, stackarn får ligga där så här länge, hon blir nog kvar några dagar till hon är verkligen inte bra. Fast hon verkade lite piggare idag motför igår. Hennes sänka var över 600 (den ska väl kanske vara under 20) hon har var i hela magen så nu har dom fått tömt henne på de. Hade blivit lite bättre efter det iaf.. får hoppas hon blir bra snart stackars lilla mamma!

Igår var jag till valbo med "moster" Elin och Joel, haha han är så himla skön Joel man måste säga hej till Tilde hela tiden annars blir han arg. Hihi Efter valbo va vi hem till Elin och satt upp hennes rullgardiner som hon köpt haha de blev bara trassel av alltihopa :P

Ne nu ska vi kolla på en film, det var verkligen inte igår man hade tid och göra de. :P

Kommentarer
Postat av: Elin

pussa Tilde från moster !!

2009-06-03 @ 23:33:29
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har tänkt på det du skrev innan om T och hennes kvävningsförsök på sin son. Om du tror att han är i riskzonen fortfarande så borde du kanske kontakta soc. Om hon fullföljer så är det faktiskt mord!! Jag känner inte henne så jag kan inte göra någonting, jag vet bara vad ni har skrivit. Hade jag fått detta berättat för mig så hade jag pratat med psyk och soc.

2009-06-04 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0