Today

Har varit med Evamy sen klockan nio imorse typ. Lovade henne igår att jag skulle komma till henne kl 9 så skulle vi gå ut och gå, a men tjena jag och Tilde vaknade 5 i 9 lite bråttom man fick och till råga på allt så sket Tilde ner sig precis när vi bytt blöja. Men va ändå ute vi bilen tjugo över ;) Tog en prommis i regnet sen va vi hem på var sitt håll (vi va hos mormor) och åt och så sen åkte vi hem till mig och lämnade bilen och gick ner på stan. Köpte lite kläder till Tilde som hon kan ha till hösten. Och gissa mer va vi gjorde då........ Jo fika! 2 ggr, eller ena gången blev de subway me kaka som efterrätt. Vi kan vi!

Nu ska jag kolla på ett Lipstick Jungle avsnitt, Imorgon blir de väl en heldag till med Evamy. ja lär ju passa på! Så roligt att träffa henne igen ju.

Här kommer dagens Tilde


Busungarna

Kommentarer
Postat av: Evamy

Fina dom är :)

Haha, kolla in mina kommentarer på inlägget med de två bilderna på Tilde och Alva hahahahhaa

2009-07-30 @ 00:37:15
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0