Systeryster!

Är nere hos min stooora syster och hälsar på ;) Jag och Tilde tog tåget hit i onsdags kväll. Jag säger då det, åka tåg är bara skit. De va försenat och inställt osv osv.. Inte en hit att åka med en liten bebis då. Men vi kom fram tillslut nästan 2 timmar försent. Har varit så himla varmt nu i flera dagar. Kvavt, går ju knappt att andas ute. Vi har tagit det ganska lugnt här. Var till Marieberg en snabbis igår och kolla nån affär sen fika vi och åkte hem =) Imorrn blir det tåget hem igen hoppas den resan går bättre.
Nu ska jag gå och pussa på Tilde lite.
Cya!

Kommentarer
Postat av: Inger

Pussa henne från mig också..Hoppas resan tillbaka gick bra.

2009-07-05 @ 17:53:28
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0