Har börjat ätit!

Min lilla skrutta har blivit så stor! har börjat ätit mat t o m. Trodde jag aldrig skulle hända ;) Har ju testa med morot och palsternacka blandat med potatis men det är ingen höjdare. Men majs och potatis va mums mums! Sen har vi börjat med havregröt också. så mumsigt så :) Hon har ju sovit så dåligt nu i nån vecka vaknat jätte ofta men nu har jag gett henne gröt på kvällen och majs mttt på dagen i 2 dagar och då har hon sovit bättre, vet inte om de beror på maten eller om hon bara har bestämt sig för att hon ska sova på nätterna nu :P har även ändrat lite på våra "läggnings rutiner" och det har också gått bra.. Vi får väl se.... =) Man märker verkligen vilka framsteg hon gör nu att hon börjar bli mer och mer ett barn nu, om ni fattar.. Vår lilla vilding! väger nästan 8 kg nu, och är väl 68 lång ungefär. Lika glad som alltid!

Mattias jobbar ikväll så sitter ensam här hemma.. lugnt och skönt. Ska nog försöka komma i säng tidigt idag. Kanske man är utvilad imorrn.
Först ska jag bara äta lite godis..... :P


Kommentarer
Postat av: Inger

Hihi snyggt kort...Jag har lika på min blogg men det såg du kanske? Vad skönt om hon sover bättre, jag tror också hon behöver nåt stadigare på kvällen att äta så hon inte vaknar lika lätt.

2009-07-12 @ 04:43:40
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Annik@

hihihi sötnosen... va stor hon e nu;) puss gumman

2009-07-12 @ 17:16:25
Postat av: Elin

Åh Tilde... tack ska du ha ;) Moster gör allt för dig ! Va gott med mango skruttunge!



Tack Lina. Ja de är ju jag som måste ge mig fan på att nu ska livet ändras. Och jag ska verkligen göra de. Me de i åtanke, va gör ni i helgen? ;)



pusspuss hjärtat !!

2009-07-14 @ 08:29:29
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du testat det jag sa om kvällarna nu? vi syns snart! pussa gullungen från mig! jag saknar er!

2009-07-17 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0