Utflykt

Igår var jag och Tilde till mamma/mormor och hälsade på. Fick knappt ha henne någonting då, mamma snodde henne, fick tillbaka henne när det var dags för mat (vilket egentligen är ganska ofta *fniss*). Hon sov nästan hela dagen igår. Min moster kom förbi på morgonen runt halv tio, då hade hon nyss somnat, sen sov hon medans jag färgade håret på Annethe, vaknade kanske runt ett tiden åt lite mat och somnade om, klädde på henne sovandes runt halv tre och åkte till mamma, där va hon vaken en liten stund sen åt hon och somnade, sen vakna hon och åt sen somnade hon igen, sov kanske från 18 till 23 då väckte jag henne och bytte blöja och gav henne mat och sen somnade hon om igen.
Lika idag, vi var till min farmor och farfar hon sov hela morgonen åt bara och somnade om, så sov hon tills vi kom dit kl halv tolv då va hon vaken ett tag för att äta och kika runt lite sen sov hon kanske från 13 till 18 då va hon jääääääääääätte hungrig :P sen sov hon lite från och till, vi hann med ett snabbt bad och lite matning innan hon somnade helt runt 21. Förstår inte hur man kan sova så mycke hehe. Mina tuttar värker såå, hon hinner ju inte tömma dom ordentligt när hon sover så mycke, har så mycke mjölk har fått tömma ur dom flera gånger igår och idag. Så på måndag ska jag ringa och höra om hur man gör för att få sälja mjölk, känns så himla dumt att bara tömma ur de i slasken liksom, när det finns små bebisar som behöver mjölken. Får se då kommer bli rik så mycke mjölk som jag verkar ha :P

Hos mormor :)
Tilde hos mormor


Mattias är och jobbar som ordningsvakt ikväll på nå skitställe här i stan. Och han är inte riktigt ordningsvakt så han får inte ha batong och inte har han skyddsväst heller. Så är han ensam på det här stället och det hinner inte gå mer än 5 min så blev det slagsmål med nå jäkla djurgårdare och han får en stol i sidan av ryggen, fattar inte att dom kan skicka honom dit ensam utan batong och allt. Tur att han inte blev mer skadad, blev bara lite öm. Han var orolig att något sånt här skulle hända. Sista gången han jobbar där tror (och hoppas) jag.


Heja Brynäs förresten! Fjärde raka segern! Lindbäck har blivit så duktig i mål!

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid Tilde och läsa lite grann. Hon snusar så sött nu så, vaknar väl runt 1-2 tiden och vill ha lite mat igen :)

Go Natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen ..hehe det är ju jag o snuppan..Å vad jag drömmer o tänker på henne varje dag. Undrar om det är du el jag som fått bäsa?

Inte kul detta med att vara vakt. usch!Han är ju pappa nu och det finns ingen viktigare i hans liv än Tilde o du. Han får inte bli skadad!

2009-02-22 @ 10:15:49
URL: http://veligavelan.blogg.se/
Postat av: Tessan

helt okej att du länkar till mig . :) ja det är svårt det där, men Tildes säkerhet är ju viktigast . som sagt så får du ju träffa Zeke ändå . fina bilder på Tilde ! kram

2009-02-22 @ 13:36:48
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

man kan få ganska mycket pengar för mjölken va?

2009-02-22 @ 14:32:41
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jävla slödder ställe den där pubben, idioter till ägare som vill ha totalt utslagna äckel där inne för dom kastar pengar runt sig så varför ska dom då ha någon som ska hålla ordning.. nej ingen mer gång där håller mig till de andra ställena där de finns regler för hur folk få betè sig. =)

2009-02-24 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0