En pajas till dotter



Haha Tilde är så himla rolig nu. Och hon tycker själv att hon är så jäkla rolig :) Kan sitta och göra nå roligt så skrattar hon åt sig själv sen, så söt! Idag var vi hos farmor och hälsade på, och Tilde va verkligen en pajas, kröp runt och skakade på huvudet, satt och skaka på armarna samtidigt som hon skaka på huvudet, och så skratta hon och tyckte hon va såååå rolig! Unge! Vi fick oss ett gott skratt åt henne iallafall :D Och pussar fick vi också i massor! Hon pussas hela tiden, och när hon håller i nallar så ska hon krama dom. Mitt hjärta smälter hundra gånger om dagen! Man börjar verkligen inse att lilla damen inte är så liten längre...


Och vad hon va söt när jag hämtade hem henne i torsdags. Tror hon kom på precis när hon såg mig att jag faktiskt varit borta för hon började grina då :) satt i mitt knä och tittade på mig och så börja hon grina lite. Så lite hade hon iallafall saknat sin mamma.. Och nu här hemma så kryper hon runt som en galning, och ålar knappt nånting, tuttar på napp lite då och då, skakar på huvudet när man säger nej, och öppnar skåpen i köket :)
Snart närmar sig julafton också, de ska bli så kul att fira jul med Tilde för första gången! Se vad hon säger om tomten!

Nu sängen! nattinatt

Kommentarer
Postat av: Wingar

Jaaa hon har blivit så stor och förstår så mycket nu.Mormors lilla filura..=)

2009-12-07 @ 14:29:59
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

Ja, varje gång man hörde den på radion så blev det mycket lättare att torka sot från alla skenor i taket . Haha ! Gud va söt Tilde är ! Hoppas hon inte blir ledsen första gången hon ser tomten, hihi .

2009-12-08 @ 11:51:16
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0