D day!

Snart snart snart kommer dom, inte alls många dagar kvar! Åh vad vi längtar här hemma! Kan ni gissa vilka de är jag menar....? Självklart så är det Evamy och Alva! Herrn i huset kanske tycker det ska bli lite roligare med Fredrik, men tyvärr Strid du hamnar på en andra plats för mig och Tilde =) Och vi ska göra så mycke, på sååååå några dagar. haha och äta på så många platser.. Ja ni förstår.. men men de klarar vi :D På söndag kommer dom iallafall, då ska jag om de funkar som vi planerat åka med till Östhammar och sova där i några nätter.. Och sen ska vi julshoppa lite i Uppsala, fast den biten har jag förträngt lite eftersom mina pengar redan är slut.. lika hur ja ska komma hem också.. men men jag tänker som alltid.. Det ordnar sig :D
På mindre en 1 vecka så ska vi hinna, bada, gå på church street, gå på bio?, UT PÅ KROGEN, äta på massa andra ställen, spela Buzz. hmm säkert mer saker som ja int kommer ihåg... plus att de är julafton mitt där emellan också. Men den viktigaste dagen är ju Juldagen, då har vi planerat (de gjorde vi redan i somras och har sen länge bestämt oss vad vi ska ha på oss mm :D ) att gå dricka och gå ut på krogen! Det ska bli såååå kul haha, om vi int däckar innan tio men men :) Det ska iallfall bli jätte roligt att få träffa dom igen.

                                                                                       ♥♥♥


Nu till annat.. :) har varit hos Josefine idag och fikat, och Tilde fick äntligen träffa någon i sin egen ålder. Dom kröp runt å snodde varandras leksaker, nappar, flaskor mm. Ja de småbarn brukar syssla med :) Tilde blev trött efter en timme så då åkte vi hem. Men va jätte trevligt att träffa dom igen.
Har varit på gymmet idag med. Är så skönt att kommit igång med träningen nu. Äntligen kan man få byta ut fläsket mot lite muskler :D Nu ska jag nog lägga mig och småtitta lite på twilight innan man ska sova :)


Hjalmar och Tildis ♥


Kommentarer
Postat av: Wingar

Hur ska ni hinna allt? hihi...

Vad gulliga ungarna är!

2009-12-10 @ 06:53:30
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: EVAMY - Livet med Alva och hockeyspelarn

HUR SKA VI HINNA ALLT?!



Haha, va snobbig tilde ser ut :P

2009-12-10 @ 11:41:30
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: enne

de finns ju en till som kommer hem men henne verkar du ha glömt bort... inte är hon inbjuden till nat elle... :((((

2009-12-10 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0