Blir bara en kortis...

Blir en kort sammanfattning av veckan som gått :D Har umgåtts mycket med bästaste Evamy och Elin Typ varje dag :) Jag och Evamy va även ut på krogen för första gången tillsammans och de va precis så roligt som jag hade förväntat mig att de skulle bli ;) Elin var med på festen men åkte hem när vi gick ut. Sjuuukt rolig kväll haha.. Annars har de varit mycke spring i affärer både innan jul och efter..
Imorgon bär det av till systeryster ska fira nyår där nere, eftersom Mattias jobbar natt. Ska bli roligt att komma ner dit. :D
Appropå ingenting.. Fy f** va det snöar hela tiden :) Jag gillar det. Så länge det inte blir sånt där snökaos så man inte kommer någonstans så får det gärna snöa :) Är ju ändå vinter så..

Lägger upp lite bilder från jul mm.. nu kommer ja väl inte blogga på några dagar igen när jag är nere hos syrran brukar inte få tid till sånt då.


Tog av dom ytterkläderna och upptäckte att dom hade lika kläder på sig :P
 


Tildes första möte med tomten =)
  



  


Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan kära vän o godfortsättnng o gott nytt år!!

mysiga bilder på lillan du har o på dig själv oxå för den delen!

har här det varit full rulle med jobb, att vara mamma o famijen, ja du vet vad jag menar...hihi hör av mig efetr nyår. miss u lots. puss o kram

2009-12-30 @ 10:46:49
URL: http://ccarolineee.blogg.se/
Postat av: EVAMY - Livet med Alva och hockeyspelarn

du är verkligen super på att uppdatera lilla vän!

2010-01-08 @ 09:55:51
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0