Åååh

Det snöar ute, riktig vintersnö! inge slask :D sååå härligt.. Jag t o m frös idag när jag var ute! I love it! De får gärna bli 10 grader kallare med :)

Idag va jag ner på stan, tänkte kolla efter ett par lacktights och en leopard tunika.. Kom hem med en brun tröja/tunika till Tilde, ett par jeans tights (Tilde) och en mössa (Tilde) Förstååååår inte.. varför låter ja inte bli och går ner till barnavdelningen för? :D

Imorgon åker jag och Tilde till Östhammar och hälsar på Evamy och Alva, blir nog kvar där en natt. :)
Sen på torsdag så ska jag till frissan! Och på fredag är det 30 års jubileum för Humlan/legenden (fritidsgård), de är ett MÅSTE att gå på de.. De va mitt andra hem ett tag hihi..

Ne nu lite julmust och tv... hmm man kanske ska kolla på PH ;)

Kommentarer
Postat av: Wingar

Du är rolig du..Men skulle du verkligen köpa en leopardtunika? Va? Har du blivit en gammal tant? hahaha..Det är ju jag som gillar sånt ju..

Och inte har du berättat att du ska åka heller..Jaja vi får höras idag.

2009-12-15 @ 05:53:57
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0