ska jag??

Ska jag byta från den här



Till den här??



Den vi har är ju en Emmaljunga och den jag är lite sugen på är en babytravel. Är ju lite skillnad på märken... Undra om den är lika bra som emmaljungan eller inte.. Har inte kollat upp så mycke om den ännu, fastnade för den när jag var inne på babyproffsen. Den är ju lite mindre men inte så mycke lättare fast vår vagn är jätte lätt så.. Så svårt att bestämma sig, tänk om jag ångrar mig? Hur är den i vinter t ex? suck.. ska nog gå ner imorgon och prata med babyproffsen se va dom säger om den.. Men den är ju så fin. Brukar inte tycka om såna där vagnar med mindre hjul i fram men den där gillar jag. så smidig och liten.. Får se va dom säger om den imorgon, ska titta lite på nätet om den nu också, och höra på de heliga famijeliv om någon där vet nå om den :)

Ska sätta in lite bilder från gårdagen lite senare, är inte hemma just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

740:n :)

2009-08-16 @ 18:01:33
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: johanna

USCH! jag tycker din e MKT finare! Hur tror du hjulen vinglar i lite snö??? har du aldrig kört kund vagn i snö? tänk på att de på affären ALLTID vill sälja nya vagnar!

kram! ja fick rosetter idag!

2009-08-16 @ 19:38:49
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jag har precis bytt våran vagn (exakt lika din) till en urban jungle :)

2009-08-17 @ 12:39:45
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Tess

båda är superfina!

har dock själv en liknande vagn som den nedersta och svängbara hjul framtill är guld värt! ;)

2009-08-17 @ 22:36:30
URL: http://leonita-nova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0