Shopoholic

That´s me! Oj va vi (jag) har shoppat! 2 par skor, 1 kofta, 1 kortärmad kofta och 1 BH till mig själv (tror de va allt!?)  Tilde fick massa saker hon me, nya leksaker, 1 pyjamas, 2 bodysar, 1 par byxor, strumpor och en outfit som jag tyckte va sååå söt som jag lägger upp en bild på! Mattias köpte kalsonger till sig själv och ett fiskespö ;)  vi fick även vårt nya skal till ps3 som vi beställt så snyggt blev de!


Ledsen mormor de blev en med rutigt också ;)


ps3



Nu ligger Tilde i sängen och sover och jag ska bara ta de luuuuuuuuuuuuugnt. har varit full fart idag. Fick gå me Tilde i bärselen hela tiden på stan och ända hem. Tungt!
Go'Natt


Kommentarer
Postat av: wingar

Jo men den var ju söt den där tröjan.

Shopoholic...jaa det är väl det minsta man kan säga om dig. =)

2009-08-25 @ 06:22:59
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Men gud så himla söt hon var i dom :) Skit fina kläder ju! Vill se resten också tack!

Fick du mitt suuperlånga sms igår? haha, blev typ 6 sms i ett ;)

2009-08-25 @ 07:24:34
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: syrran

oj oj!!! du e helt ooomöjlig ju! nödvändigt med nytt skal el? ;) ja ja! alla har vi olika laster!

Men du kan gott plågas att bära när du shopar så! När kommer ni förresten?

KRamiz

2009-08-25 @ 19:30:40
Postat av: Mattias



De är typ en film som man sätter över bara så de är inte ett helt nytt plast skal, kostar inte mycket. Kul grej bara för att de ska bli lite annorlunda :)



Och ja hon handlar verkligen mycket, tänk om man ville ha så mycket som lina vill ha då hade man inga problem att hitta kläder! =)

2009-08-25 @ 21:10:25
Postat av: Syrran

oki då... måste ju retas med henne lite;) men Lina, vet du! jag har lagt av med att shopa sååå mkt hästsaker! duktigt va! du såg ju vårt vardagsrum isstället, å så shopade ja ju kläder åt mig sist! man kan ju tro att vi e släkt när det gäller shoping begäret, bara olika saker va?

kram på er allihopa!

2009-08-26 @ 10:26:03
Postat av: -svantes mamma-

hejsan!



tittar in genom Evamy`s blogg. Jätte mysig blogg du har, och lilla Tilde är supersöt! Diggar kläderna i detta inlägg!!! sött



Hoppas mitt nästa barn blir en flicka för jag är så avis på alla fina kläder som du och Evamy har till era små gulltjejer!



kram kram

2009-09-03 @ 11:07:26
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0