Puh!

Det gick jätte bra igår. Hon hade varit jätte snäll. Tills vi kom..... då börja hon grina, mammiga grisen ;) Hon va hos mormor i typ 5 timmar.
 Jag va ut till katrineholm och hämtade min far som hade fått problem medd "moppen" så va tvungen att låna en släpvagn och åka hämta honom. Men HALLÅ vet ni att de fasiken är lättare att koppla på ett lastbils släp än en jäkla släpvagn haha har ju aldrig gjort nå sånt förut. Stod där och krånglade ett litet tag, och vågade knappt åka iväg sen ifall jag gjort något fel. Och när jag väl börja rulla så guppa vagnen hur mycke som helst och de bara slog, så jag ringde till Mattias och han ba ja men de gör dom. Jaha tänkte jag så åkte jag och hämtade upp pappa, vagnen guppade inte så mycke längre. Men när vi lyfte på moppen jäklar va de guppade då! Går ut och tittar, då har någon åkt med handbromsen i så ena däcket va hur platt som helst på en sida. Haha tyckte väl jag å att något va fel, men hade ju som sagt aldrig kört me en släpvagn och Mattias sa ju att de skulle guppa. Men gick bra ändå när man öka farten så märktes de knappt. Men jag föredrar att köra lastbil med släp. har ju mycke bättre koll då och går ju mjukare med :)
Pappa asgarvade när jag sa att jag inte visste hur man gjorde me en släpvagn, Va fan du är ju lastbilschaufför! Men nu har man ju gjort de också då..

 Efter de där så gick jag och Mattias ut och käka på nå mexikanskt ställe, ganska god mat men hade hellre ätit på church street men de va stängt...


Idag ska vi till valbo och shoppa lite. Hoppas man hittar nå fint!

Kommentarer
Postat av: wingar

Hopsan då..Det sa du inget om. Gick de bra med släpet sa jag, ja sa du...=)

2009-08-24 @ 11:57:30
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: johanna

mammor SKA INTE veta allt... hihi ( jag hade nog inte heller berättat det!)

2009-08-26 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0