Dåligt med bloggande

Har inte varit hemma så mycket så då har de inte blivit av att jag bloggat heller. Igår var jag hos min moster hela dagen, klippte hennes hår och färgade det. Sen på kvällen så kollade vi på Män som hatar kvinnor. Jag och Tilde somnade i soffan och såg inte klart filmen, tur att man hade läst boken då!
Idag var vi till media markt och köpte en hårfön till mig och en kaffebryggare till min lilla sööööta broder :P Sen åkte jag och Tilde till mormor och där har vi varit hela dagen och är fortfarande kvar :)

Imorgon ska vi åka och kolla på en ny vagn! fast ska ha kvar den gamla med.




Hon vet forfarande inte hur man tuttar på en napp :)

Kommentarer
Postat av: Need no company

hihihi

2009-08-28 @ 18:22:05
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0