Dagen med stort D

hallå jag har nästan aldrig varit ifrån Tilde, max nån timme då Mattias har haft henne, är ju inte förrän nu när hon börjat äta riktigt med mat som jag kunnat lämna henne. Men idag IDAG ska jag lämna henne hos mormor klockan 16 sen ska jag hem och ta de lugnt sen ut och äta mat med Mattias. Hur kommer de kännas? första gången jag lämnade Tilde med Mattias så skicka ja hundra sms och fråga hur de gick (ja va ifrån henne i 2 timmar) Men har ju blivit så himla van att ha henne med överallt. Men ska verkligen njuta av dom här timmarna själv också. De behövs ibland!

Nu ska jag väl börja göra mig iordning, ska hem till Carro kl 14 och ha lite hejdå fika. Hon åker tillbaka till Nya Zeeland imorgon, jätte trist. Dröjer väl ett år om inte mer innan vi kommer ses igen.

En liten dagens kommer här... eller 2 st..




Kommentarer
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Lycka till idag då! :)

Sa till Fredrik igår att tänk om vi vart hemma nu då hade vi kunna följa med er och käka och sen hade Alva kunnat sova hos farmor också! :P



Ska lägga ut lite senare, vad roligt att hon börjar röra på sig!

2009-08-23 @ 12:48:51
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: wingar

Ja det gick ju väldigt bra. =) Så nu slipper du oroa dig inför nästa gång.

2009-08-23 @ 21:04:56
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0