Plask och dyk

idag är det dags för babysim igen. Har varit uppehåll förra veckan. Idag ska vi dyka för första gången. Både spännande och läskigt. Men de går nog bra. testade igår när vi duschade och ha vatten över huvudet på henne och hon sa inget, hon tyckte nog de va lite kul.

Efter simmet ska jag gå till babyproffsen och kolla vad dom har för nappflaskor, ingen flaska jag testat har Tilde vela äta från. Hon liksom tuggar på dom bara, samma med nappar. Skulle ju va skönt om hon kunde ta flaska så man kan vara borta i mer än en timme nån gång.

Kommentarer
Postat av: Inger

Gick det bra på simmet med dykning? Lilla pluttan, jag kan se henne framför mig..=)Å hittade du nån napp?

2009-04-16 @ 14:45:51
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0