japp

Nu är Mattias pappa till Tilde på papper också :) Var till familjerätten idag. Vad papper man skulle skriva på, och vittnen va tvungen att närvara. Men men nu är det gjort. Nu har vi gemensam vårdnad.

Tråkigt väder det varit idag. Var soligt när vi åkte till familjerätten men före och nu är det mulet igen. Hoppas på bättre väder imorgon.
Annika var hit en sväng på fika idag trevligt att träffa henne igen var ett tag sen!
Funderar på att gå/åka till Evamy nu och äta upp deras tigerkaka... om jag orkar :P
Tänkte hälsa på Elin men vet att tiden går så fort när man träffar henne och jag tänkte vara hemma igen till åtta.. så får nog bli en annan dag vi åker dit, när vi har mer tid :)

Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

haha.. hur många är ni som ska ut och gå då?

Jag har varit med Fredrik, vi gick till hotellet och träffa laget en snabbis och nu kom vi hem igen. Ska smälla i mig nåt och sen hoppa i säng. Vi ska nog fika imorn, förmodligen med några från laget. Du får gärna hänga på! Hör av dig om så är fallet ;)

2009-04-07 @ 21:20:36
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Inger

Så nu har jag en annan blogg..=)

2009-04-08 @ 05:39:09
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0